Inkoopplatform Orderchamp maakt volledig programma bekend van Digital Fair editie Beauty & Jewelry

De tweede editie van de Digital Fair: Beauty & Jewelry vindt plaats van 30 augustus t/m 2 augustus
Amsterdam, 19 augustus 2020 - Inkoopplatform Orderchamp heeft het programma bekendgemaakt van de Digital Fair editie Beauty & Jewelry. De tweede editie staat geheel in het teken van mode accessoires, beauty en sieraden en vindt plaats van 30 augustus t/m 2 september 2020. Tijdens het online evenement geven o.a. Creative Cosmetics, DIYS Soap en Essentialistics een online collectie presentatie. Daarnaast geven o.a. brancheorganisatie INretail en fashion expert Mara Stevelmans een online sessie. Bezoekers kunnen direct de nieuwe collecties online inkopen via de wholesale marketplace.
19-08-2020
Joost Brugmans

Joost Brugmans, CEO van Orderchamp: "Wij kijken uit naar de tweede editie van de Orderchamp Digital Fair, speciaal voor onze retailers die actief zijn binnen beauty, fashion en sieraden zoals beauty salons, accessoires- en kledingwinkels en kappers. In aanloop naar het inkoopseizoen is het belangrijk dat onze retailers op de hoogte worden gebracht van nieuwe bestsellers en populaire merken. Het huidige programma zit wederom vol met succesvolle, unieke merken en inspirerende gastsprekers."

Retailers kunnen zich vanaf vandaag gratis aanmelden voor collectie presentaties van Orderchamp merken, gastsprekers en experts. De merken die presenteren zijn Essentialistics, Creative Cosmetics, Witlof Skincare, DIYS Soap, Flow Cosmetics, Mint15, Fairitems, Kbas/WAUW en By Julian. De gastsprekers INretail (brancheorganisatie), Shanice Zoeteweij (Editor bij ELLE) en Mara Stevelmans (Sieraden en Fashion trendwatcher) delen hun kennis als gastspreker.

Elise Soffree, eigenares van beauty salon Dermalise: ‘’Ik vind het super dat Orderchamp een Digital Fair organiseert voor retailers in beauty, sieraden en mode accessoires. Zo kan ik op een leuke manier kennis maken met mooie merken en zie ik meteen de persoon die erachter zit. De webinars nemen niet veel van mijn tijd in beslag, waardoor ik me direct daarna weer kan focussen op de klant. Een te gek initiatief!’’

Bekijk het volledige programma van de Orderchamp Digital Fair 2020: Beauty & Jewelry op https://blog.orderchamp.com/digital-fair-2020-beauty-jewelry en volg Orderchamp op Instagram via: @orderchampbv om op de hoogte te blijven van alle nieuwtjes.

Over Orderchamp

Orderchamp is een online inkoopplatform dat merken en retailers in heel Europa met elkaar verbindt. Op het platform biedt de in Amsterdam gevestigde scale-up een uniek en hoogwaardig assortiment aan met meer dan 1 miljoen producten van ruim 7.000 verschillende Europese merken.

Orderchamp is in 2019 opgericht door Joost Brugmans (CEO), Max Verduyn (COO) en Menno Wolvers (Head of Engineering), Ruud Stelder (investeerder) en Dennis Cuijpers (investeerder). Naast Nederland is het platform ook actief in België, Duitsland, Oostenrijk en Frankrijk en bedient het verschillende klanten uit heel Europa. Tot de investeerders van het bedrijf behoren henQ, Prime Ventures, Stefan van den Berg (voormalig CEO AfterPay), Thomas Plantenga (CEO Vinted / Kleiderkreisel) en Zhong Xu (CEO Deliverect). Orderchamp haalde sinds de oprichting ruim €20 miljoen aan groeikapitaal op.